Vuokraveneet

Olemme laajentaneet toimintaa myös omiin moottoriveneisiin.
Kaudella 2024 tarjoamme aloitteleville sekä jo kokeneille veneilijöille käyttöön hyvinvarustellun Pollux 22 -matkaveneen.
Olemme tarkoin harkinneet millainen vene sopii rauhalliseen matkaveneilyyn ja varustelleet sen pidempäänkin veneessä asumiseen.
Saat aina huolellisen perehdytyksen itse veneeseen ja varusteisiin. Lähtökohtanamme on tarjota huolellinen opastus veneenkäsittelyyn, jotta vuokraviikkosi olisi mahdollisimman rentouttava sekä nautinnollinen.
Saat jo hyvissä ajoin ennen vuokraviikkoa ehdotuksia kuvauksineen erilaisista reittivaihtoehdoista, satamista sekä ankkuripaikoista.
Päijänne veneilyalueena on Suomen toiseksi suurin järvi ja viikon / kahden aikana ennättää nähdä vasta pienen "palan" tästä sisävesien saaristosta.

Vene: Pollux 22
Pituus: 6,60m
Leveys: 2,5m
Paino: 1500kg
Moottori: Volvo Penta D1-30 (ajettu 350h)

VARUSTUS:
Turvallisuus: kelluntaliivit, pelastusrengas, ankkurit (2 kpl), ankkoraliina, kalliokiilat, laadukkaat kiinnityskäydet
Navigointi: karttaplotteri, paperikartat, satamaopas + valmiiksi mietittyjä reittivaihtoehtoja, kompassi
makuutilat: 2 + 2 peitot ja tyynyt
Mukavuus: lämmitin (diesel), jääkaappi, keitin (2-liekkinen Origo), ruuanvalmistusvälineet, astiasto 4 hengelle, CD- radiosoitin, hyvä uimataso portailla, uusi kuomu avotilaan, useampi laatikollinen kuivia nuotiopuita

OPASTUS:
Jokaiselle vuokraajalle annetaan huolellinen ja kattava opastus / koulutus niin veneeseen, sen varusteisiin kuin veneenkäsittelyyn. Olemme sitä mieltä, että rauhallinen ja "aikaavievä" alkuopastus takaa Sinulle mukavan ja rentouttavan lomaviikon veneellämme.
Mikäli Sinulla tulee vuokraviikon aikana kysyttävää, olemme puhelinsoiton päässä.

HINNASTO JA VAPAAT VIIKOT:
Vuokra-aika sunnuntai klo 16 - sunnuntai klo 10 (ellei toisin yhteisesti sovita)
12.5. - 16.6.2024:  viikkohinta 500e
16.6. - 4.7.2024:   viikkohinta 700e
Vihreällä merkityt ajankohdat = vapaa viikko
Punaisella merkityt ajankohdat = varattu viikko

Klikkaa kalenteri suuremmaksi!